Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ΛΕΥΤΕΡΙΑ


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΘOΔΩΡΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΒΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚHΤΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ-ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

ΠΑΡΑΝΟΙΑ

Το πρώτο βιντεάκι προέρχεται από την άψογη δουλειά του OUDABA3. Πολύ προσεγμένο, καθαρό, σχεδόν επαγγελματικό. Τα λόγια περιττεύουν. Απλά απολαύστε το..

















Και κάποιες φωτογραφίες...










- Η συνεργασία μεταξύ των δυο προέδρων και μάλιστα σε μια εποχή άκρως επικίνδυνη οικονομικά για το σύνολο των ομάδων της Αργεντινής, αφορά τον εμπορικό τομέα των διοικήσεων (μανατζερίστικο και ύποπτο) και σαν οπαδούς δεν μας αφορά। Εκείνο που έχει τη μεγαλύτερη σημασία για εμάς, πέρα από την "αδελφοποίηση" των δυο συλλόγων, και μάλιστα φαίνεται να έχει ξεκινήσει στις σωστές βάσεις, είναι η αρχή (;) μιας συνεργασίας μεταξύ μερίδας οπαδών μας και αυτών της Boca। Συνεργασία που ξεκινά με την αλληλεγγύη των οπαδών και ενάντια στους φρουρούς της Νέας Τάξης।
LIBERTAD A RAFA DI ZEO. A.C.A.B.

Μακάρι αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί και να γιγαντωθεί. Ευελπιστούμε στη συνέχεια να δούμε και άλλες συνεργασίες σ' αυτές τις βάσεις, των οπαδών μας και με άλλους οπαδούς ομάδων (ξένων και ελληνικών- υπάρχουν αξιόλογες μερίδες οπαδών)
ALL COPS ARE BASTARDS



- RAFAEL (RAFA) DI ZEO : Κατέχει ηγετικό ρόλο στις τάξεις των σκληροπυρηνικών της Boca Juniors (La Doce). Παραδόθηκε (από την Ουρουγουάη όπου και κρυβόταν) και κρατείται στις φυλακές εκτείοντας τετραετή κάθειρξη, για τα επεισόδια (πριν αρκετά χρόνια) των οπαδών της Boca με οπαδούς της Chacarita Juniors, που είχαν ως αποτέλεσμα τον θάνατο 1 οπαδού της Chacarita. Καταζητείτο από τις Αρχές της Αργεντινής πολύ πριν τη σύλληψή του, αλλά οι φημολογούμενες σχέσεις του με πολιτικούς και επιχειρηματικούς παράγοντες της Αργεντινής, τον είχαν σώσει από τη δαγκάνα του νόμου σε πολλές περιπτώσεις και είχαν ως αποτέλεσμα την παύση της δίωξής του…


Το να κατέχει κάποιος ηγετική θέση στην εξέδρα είναι σημαντικό στην Αργεντινή. Ο "ηγέτης" περνάει τον "νόμο" του με την βία ακόμα και στους διαφωνούντες οπαδούς της ομάδας του. Η "ηγεσία" αυτή ανταμείβεται με χρήμα, εξουσία και διαπλέκεται με ναρκωτικά, προστασία... στα πρότυπα της μαφίας...
Να υπενθυμίσουμε ότι η κοινωνική κατάσταση, η πολιτιστική και αθλητική πραγματικότητα και γενικά η κουλτούρα στο Μπουένος Άιρες, στην Αργεντινή, αλλά και σε όλη την Λατινική Αμερική δεν έχει καμιά σχέση με την δική μας πραγματικότητα
Ο αθλητισμός είναι συνυφασμένος με την καθημερινότητα και γενικά με κάθε πτυχή της ζωής των πολιτών. Ο συνδυασμός με την άθλια οικονομική κατάσταση και κοινωνική ζωή (καρτέλ, συμμορίες, φαβέλες κ.λπ.) είναι μια ιδιαιτερότητα που δεν πρέπει να αγνοούμε. Με βάση όλα αυτά πρέπει να κατανοήσουμε (όχι όμως και να δικαιολογήσουμε) τις δομές και την κουλτούρα των οπαδών. Μια υποτιθέμενη ανάλογη περίπτωση σύλληψης οπαδού στην ελληνική πραγματικότητα, δεν θα άξιζε και δεν θα είχε καμιά στήριξη από εμάς. Η ιδιαιτερότητα των Λατινοαμερικανικών συνθηκών και η μη προσωποκεντρική (ευελπιστούμε) διάσταση της αλληλεγγύης με αφορμή τον συγκεκριμένο συλληφθέντα οπαδό, αλλά και η πιθανολογούμενη σφαιρική διάσταση της οπαδικής αλληλεγγύης, μας κάνει να βλέπουμε με συμπάθεια (και παράλληλη επιφύλαξη) την όλη κίνηση οπαδικής στήριξης (που διαφαίνεται να είναι και η αρχή μιας συνεργασίας). Οτιδήποτε διαφορετικό πέραν τούτου, θα με οδηγήσει να επανατοποθετηθώ στο θέμα (θετικά ή αρνητικά) αν χρειαστεί και ανάλογα με την μελλοντική εξέλιξη της αλληλεγγύης (αν υπάρξει) από τους οπαδούς μας.



- Τα γνωστά κομπλεξικά φασιστοειδή της πόλης έδρασαν και πάλι. Αυτή τη φορά με αμφίεση Ζητάδων. Επιτέθηκαν σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ που μέσα υπήρχαν οπαδοί μας που πήγαιναν στο φιλικό, τραυματίζοντας μια κοπέλα. Την ίδια ώρα τραυμάτισαν σοβαρά με μαχαίρι οπαδό μας που επέβαινε σε μηχανή. Σε άλλες περιπτώσεις, μετά το τέλος του φιλικού, την έστηναν και χτυπούσαν μεμονωμένα άτομα-οπαδούς μας, που επέστρεφαν στα σπίτια τους...
ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ


- ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ (ΚΑΙ) ΑΡΗ ΠΑΡΑΝΟΩ.

ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ...!!!


Την περασμένη βδομάδα ολοκληρώθηκαν τα τεστ των διαιτητών στην Καλαμάτα εκεί όπου παρέστη μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ε.Π.Ο. Σοφοκλής Πιλάβιος. παρέμεινε εκεί καθ' όλη τη διάρκεια των τεστ και παρακολούθησε τη διαδικασία. Στο περιθώριο των εξετάσεων των διαιτητών και δη στο ξενοδοχείο που διέμενε, ο πρόεδρος της Ε.Π.Ο. τοποθετήθηκε σε μια σειρά από σημαντικά ζητήματα της επικαιρότητας Για τις εξετάσεις και τα σεμινάρια των διαιτητών που έγιναν στην Καλαμάτα είπε : " Τα τεστ πήγαν πολύ καλά. Ήταν πρωτοποριακά Το ίδιο και τα σεμινάρια. Όλα έγιναν σε ευρωπαϊκά πρότυπα. Σε αυτό συντέλεσε πολύ και η παρουσία του Κύρου Βασάρα, ενός πολύ έμπειρου ανθρώπου στον τομέα της διαιτησίας. Συνολικά έγινε πολλή δουλειά από ολόκληρη την ΚΕΔ. Δεν θέλω να εξαιρέσω κανέναν." Για την νέα ΚΕΔ ανέφερε : "Είναι πολύ δυναμική. Αποτελείται από δυνατές προσωπικότητες και ανθρώπους που είναι καταξιωμένοι στον χώρο του ποδοσφαίρου. Είμαι πολύ αισιόδοξος για το νέο πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι η διαιτησία θα τα πάει υπέροχα"...
Για να ακριβολογούμε.. Τα "ευρωπαϊκού προτύπου σεμινάρια", περιλάμβαναν εξελιγμένες τακτικές και συστήματα διαιτησίας έχοντας βάση κάποια παλαιότερων ετών. Το σύστημα "Ψυχομάνης" που παραπέμπει στην προώθηση των ομάδων που διαχειρίζονται οι επικεφαλείς της "παράγκας". Το σύστημα "Σταυρίδης", που προωθεί την ομάδα του Γκαγκάτση και η τακτική "Χαραλαμπίδης" που προωθεί την αγαπημένη ομάδα του ελληνικού Κράτους και των Νο1 επιχειρηματιών
Πέρα από τα 3 βασικά σεμινάρια, τα τεστ περιλάμβαναν και κάποια άλλα συστήματα μικρότερου βεληνεκούς, απαραίτητα δε για την "πεντακάθαρη και αψεγάδιαστη" ροή της νέας ποδοσφαιρικής σεζόν. Επίσης περιλάμβαναν δηλώσεις "πίστης και αφοσίωσης" στην Αθλητική Εξουσία και στην κλίκα της Ομοσπονδίας χωρίς αρνήσεις και αντίλογο.
Το πλάνο των σεμιναρίων και εξετάσεων έχει ως τελικό στόχο-επιδίωξη την καλύτερη δυνατή κατάταξη των 2 του Π.Ο.Κ. (ή και 3) και του Παγκαγκάτσειου Αθλητικού Ομίλου Κωνσταντινουπολιτών, καθώς και την απλόχερη βοήθεια των ομάδων επιρροής (προτεκτοράτα) των λόμπι αθλητικών υπερδυνάμεων
Στις εξετάσεις παρατηρήθηκε μια 100% επιτυχία (Άριστα) όλων των συμμετεχόντων διαιτητών.
Η δεύτερη και τελική βαθμολογία (παράσημα) θα δοθεί μετά το πέρας της σεζόν του πρωταθλήματος, αφού διαπιστωθεί ότι οι δηλώσεις "πίστης και αφοσίωσης" των Ελλήνων διαιτητών, εφαρμόστηκαν και μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.
Με λίγα λόγια και σ' αυτό το πρωτάθλημα, θα δούμε μια χιλιοπαιγμένη ταινία με εμάς τους φιλάθλους "στο ίδιο έργο θεατές". Εκτός αν τους χαλάσουμε τα σχέδια...

ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΙΔΕΩΝ 1

Παρακάτω δημοσιεύω απόψεις και γνώμες, "αλλιευμένα" από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο που τα θεώρησα άξια αναφοράς.

* <<Χάρη σε μια πλουσιοπάροχη και ήδη πολυδιαφημισμένη χορηγία του ΟΠΑΠ, ύψους 4,5 εκ. ευρω, προσπαθεί να αναδειχθεί μια ακόμα πτυχή της πολιτιστικής κληρονομιάς μας. Η υπόθεση του στεγάστρου του "Λυκείου του Αριστοτέλους" πλάι στον κήπο του Βυζαντινού Μουσείου, πήρε μπροστά έστω και με τα λεφτά του τζόγου. Με την χορηγία υιοθετήθηκε η "ήπια αρχιτεκτονική παρέμβαση, σε απόλυτη αισθητική αρμονία με το αστικό περιβάλλον της περιοχής". Το έργο θα μπεί σε δημοπράτηση με την προκήρυξη εργοληπτικού διαγωνισμού. Η κατασκευή του στεγάστρου απαιτεί γύρω στα 3,7 εκ. ευρώ. Τα 800.000 χιλ. ευρώ που απομένουν απο τη χορηγία θα διατεθούν προς την Γ΄Εφορεία Αρχαιοτήτων, στην οποία ανήκει εφεξής η διαχείριση του μνημείου.>> Χορηγία ή Δωρεά, η πολιτιστική κληρονομιά των αρχαίων υμών προγόνων που έχει νταβατζή το Υπουργείο Πολιτισμού, έχει περιέλθει προ πολλού στο άρμα των χρηματικών πλυντηρίων, έχει γίνει μέρος των Κρατικών Χαρατσιών (Εφορειών) και των μιζών από Κράτος και Εργολάβους...

* <<Συνεχίστηκε φέτος για πολλοστή χρονιά η γελοιότητα που ονομάζεται ανακοίνωση του πόθεν έσχες των βουλευτών, το οποίο υποτίθεται οτι ελέγχει αν οι περιούσιοι του λαού έχουν περιουσίες δικές τους και όχι του λαού. Η γελοιότητα αυτής της φάρσας αναδεικνύεται μεγαλοπρεπώς και μέσα απο την ανακοίνωση της ίδιας της Επιτροπής Ελέγχου της Βουλής, που αναφέρει "δυσχέρειες εφαρμογής του νόμου, που προβλέπει τον εις βάθος έλεγχο". Πιο συγκεκριμένα, οι δυσκολίες βρίσκονται στην εφαρμογή της διάταξης για "την διακρίβωση αν η απόκτηση νέων περιουσιακών στοιχείων ή η επαύξηση υφισταμένων δικαιολογείται απο το ύψος των πάσης φύσεως εσόδων, σε συνδυασμό με τις δαπάνες διαβίωσης των υπόχρεων σε δήλωση προσώπων", λέει η Επιτροπή. Έτσι, για πολλοστή χρονιά δίνεται στη δημοσιότητα το έσχες χωρίς το πόθεν εκπροσώπων του λαού, οι οποίοι παίρνουν 28.000 ευρώ το μήνα βουλευτική αποζημίωση με τα "τυχερά" των συνεδριάσεων, χωρίς να υπολογίζουμε τις ατέλειες σε λογαριασμούς τηλεφώνων, ρεύματος, αξίες αυτοκινήτων, τις επιδοτήσεις ενοικίων, τα χαριστικά επιτόκια δανείων και τις ποικίλες εκπτώσεις διαβίωσης που κερδίζουν επί τη εμφανίσει. Αν αυτά όλα είναι νόμιμα, για τα οποία υπάρχει δυσχέρεια ελέγχου, σκέψου τί γίνεται με τ' άλλα.>>

* <<Τα καθεστώτα που συνεχίζουμε να λέμε δημοκρατικά λειτουργούν ως συγκάλυψη της κυριαρχίας των πανίσχυρων ολιγαρχιών. Αυτή είναι η κατάσταση στην οποία βρίσκονται σήμερα οι φιλελεύθερες δημοκρατίες της Δύσης. Πελώριες εξουσίες -που ευνοούνται και επωφελούνται πολύ απο την παγκοσμιοποίηση- δρούν ανεμπόδιστα, πέρα απο κάθε δυνατότητα ελέγχου. Στον σύγχρονο κόσμο παρατηρούμε πράγματι τη διαρκή αύξηση της ισχύος περιορισμένων οικονομικών ολιγαρχιών, οι οποίες είναι σε θέση να παίρνουν κρίσιμες αποφάσεις σε εθνική και διεθνή κλίμακα σχετικά με την παραγωγή και την κατανομή πελώριων πόρων στρατηγικής σημασίας για τους πληθυσμούς των διάφορων κρατών. Παρατηρούμε επίσης μια γενική τάση στο εσωτερικό των κρατών προς την αυξανόμενη υποβάθμιση του "κυρίαρχου λαού" σε μιά μάζα καταναλωτών που υφίσταται παθητικά την πρωτοβουλία πολιτικών και κομματικών ολιγαρχιών. "Κυρίαρχος λαός" δεν υπήρξε ποτέ στο παρελθόν και δεν υπάρχει και σήμερα πουθενά. Δυνατότητα πρόσβασης στα κανάλια της πολιτικής επιρροής είναι δυνατή μόνο σε μικρές μειοψηφίες, που τη χρησιμοποιούν για να αποκλείουν άλλους. Απο τη στιγμή που αυτά τα κανάλια βρίσκονται υπο τον έλεγχο λίγων, η πλειοψηφία καταλήγει να κατευθύνεται απο μειοψηφίες οι οποίες κατέχουν τα αποφασιστικά εργαλεία όχι μόνον για να επηρεάζουν και να καθοδηγούν, αλλά και να διαμορφώνουν και να χειραγωγούν την ίδια τη συναίνεση της πλειοψηφίας. Οι πλούσιοι είναι γενικά σε θέση να αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρουν ο οικονομικός και κοινωνικός πλουραλισμός, οι πολιτικές ελευθερίες, η νομική ισότητα των δικαιωμάτων, έτσι ώστε να κατισχύουν στη νομοθεσία τα "ισχυρά" συμφέροντα.>>

* <<Μια κοινότητα μπορεί να εξαφανιστεί αν συγκεκριμένα στοιχεία της ταυτότητάς της χρησιμοποιηθούν ή αφαιρεθούν από ισχυρότερες κοινότητες. Όταν οι "κληρονόμοι" που κατέχουν τα έργα είναι οι θανάσιμοι εχθροί των δημιουργών τους, η τύχη (των έργων) εξαρτάται από το εμπόριο και την πολιτική βούληση των ισχυρών, οι οποίοι δίνουν πολύ λίγο βάρος στην αισθητική και την ηθική όταν ζυγίζουν τα συμφέροντά τους. Η διαστρεβλωμένη οικειοποίηση μπορεί να δημιουργήσει αρνητικά στερεότυπα και να βλάψει μια κουλτούρα π. χ. αθέμιτη κλοπή ή πρόκληση βλάβης σε ιθαγενείς κοινότητες. Τα παραδείγματα άφθονα. Η Βιομηχανία Δυτικού Κινηματογράφου παρουσιάζει τους Ινδιάνους σαν άγριους και ψεύτες. Η φυλή των Ζούνι στη Ν. Δ. Αμερική, άφηνε αγαλματίδια στα δάση (για την προστασία της φυλής τους) και οι Αμερικανοί ανθρωπολόγοι τα μετέφεραν στα μουσεία και τις προθήκες, με αποτέλεσμα να γίνουν εμπορεύσιμα προϊόντα, χάνοντας τον συμβολικό τους χαρακτήρα, αποδομώντας τον ζωτικό πολιτισμικό ιστό της κοινότητας. Η Αυστραλία ολόκληρη είναι είναι μια περίπτωση συνολικής "οικειοποίησης" που περιλαμβάνει τη γη, τον φυσικό πλούτο, ακόμα και τα παιδιά των ιθαγενών που (μέχρι πριν λίγα χρόνια) απάγονταν και ενσωματώνονταν σε οικογένειες λευκών εποίκων. Οι Δυτικοί δε σεβάστηκαν ούτε τους νεκρούς. Κανένας άλλος πολιτισμός δεν ξέθαβε, δεν άρπαζε και δεν εξέθετε δημόσια τους νεκρούς. Η οικειοποίηση των νεκρών και η απεχθής είσπραξη χρημάτων από την έκθεσή τους, αποτελεί κατ' εξοχήν Δυτική βαρβαρότητα. Τα δημιουργήματα των Κελτών, οικειοποιήθηκαν οι Αγγλοσάξονες στο Stonehenge. Η στυλιστική οικειοποίηση της αφροαμερικάνικης μουσικής από τους Δυτικούς, με σκοπό να την κάνουν εμπορεύσιμο είδος, εκατομμύρια αντικείμενα πολιτισμού του Ιράκ μετά την αμερικανική κατοχή, για να λάβουν θέση στα μουσεία και τις προθήκες της Ν.Υόρκης. Αλλά και περιπτώσεις όπως η καταστροφή της τοιχογραφίας του Μεξικανού Ντιέγκο Ριβέρα στο μέγαρο της RCA απο τους Ροκφέλερ επειδή την θεώρησαν πολύ ριζοσπαστική, ή η απαγόρευση, σε πολλές νησιώτικες κοινότητες στην Ελλάδα, να είναι ελεύθερες να ηχογραφήσουν και να διανέμουν τα παραδοσιακά τους τραγούδια, επειδή έχουν κατοχυρωθεί ιδιοκτησιακά από σύγχρονους καλλιτέχνες, είναι και αυτά μια άλλη μορφή πολιτιστικής διαστρέβλωσης και οικειοποίησης των ισχυρών και της Εξουσίας απέναντι στους πιό αδύναμους.>>

* <<Μπροστά στα αδιέξοδα που κυοφορεί η στασιμότητα, οι καλλιτέχνες νοιώθουν την ανάγκη να αναζητήσουν λύσεις που να προκαλούν τους κανόνες της αναπαράστασης και τα έγκριτα κλειδιά ερμηνείας της Ιστορίας. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι όσο το πολυσυζητημένο "τέλος της Ιστορίας" θα παραμένει ακόμα ανοιχτό, θα εξακολουθούμε να ζούμε στα όρια της παράδοξης αποκάλυψης χωρίς όραμα, σε έναν κόσμο που θα αδυνατεί να φανταστεί το μέλλον του. Και αυτό είναι ένας καλός λόγος να συνεχίσουν να πυκνώνουν τα ανοίκεια παίγνιά τους με το χρόνο, στοχεύοντας πάντοτε στην αποσταθεροποίηση των πλαισίων που προηγήθηκαν. Στο μυαλό τους είναι μια αναγκαία (δια)πάλη σε θέση να εμβολιάσει το σήμερα με αισιοδοξία για το αύριο. Είναι ένας ελπιδοφόρος δραματικός αγώνας φαντασμάτων.>>